Speachless...

Ja, vad ska man säga... otrolig insats! Och äntligen fungerade alla lagdelarna samtidigt. Och precis mot rätt lag! Ja, det är så otroligt skönt, så man blir alldeles speachless...

Mitt tips flög all sin väg men vad spelar det för roll. Rätt vinnare iallafall! 8-1!

Trots ett antal tv-apparater hemma, så var det ett himla tjat på familjen om att de ville se Melodifesten men jag stod på mig! ha ha

Foppa igen! Men nu är dag jag och Towe som drar till Karlstad nästa lördag och ser Modo i LLA! Ska bli HÄRLIGT att se FBK live igen. Det var ett tag sedan. Visserligen ska jag till Hovet på torsdag men jag tror jag överlever om jag ser LAGET två matcher på raken LIVE.

Måste ändå kommentera Canal+ oerhörda oförmåga att förstå att tv-tittarna vill vara med där stämningen är, d v s bland publiken - ute på isen - inne på arenan! Och inte titta på Arne och Ankan när det drar ihop sig. Trodde det var därför de började sända 15 minuter innan matchstart... men jag kan ju ha missuppfattat saken... PPV är betydligt bättre faktiskt.

Ja ja, nu måste jag boka biljetter till lördagens fight i Karlstad!

Kommentarer
Postat av: THOWE

hallå! jag voteade för hockeyn!

2009-02-15 @ 00:49:48
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0