Stanley Cup-bucklan

När jag är inne på City:s hemsida (hockeybloggen) ser jag alltid Niklas Kronwalls nylle. Förstår egentligen inte varför City inte förnyar sidan men när jag ser hans bild kommer jag alltid att tänka på när Towe och jag var i Järfälla Ishall i somras (28/7) och fick se "THE BUCKLA"!

Måste dela med mig:


Bild 1) Niklas har kommit in med bucklan och blir intervjuad av Peter Wallin
Bild 2) Niklas har fått JHC-tröja och lyfter bucklan
Bild 3) SVT var där och intervjuade honom. Såg dock aldrig något inslag på tv... Publiken började gå ut på isen.
Bild 4) T o m jag vågade mig ut på isen och Towe passade på att ta en bild på mig i förgrunden och bucklan där bak.
Bild 5) Här annan vinkel. Nu var Towe riktigt nära. Hade varit häftigt att få ta på den. Bucklan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0