Bästa målskillnaden!!

Först - HÄRLIG SEGER! Som vanligt! Jag var en aning ifrån i tipset men - vad tusan - det bjuder jag på! 6-3 blev det och nu har LAGET bästa målskillnaden. Härligt det också!

Nu börjar även de tre topplagen dra ifrån. Visserligen ligger FBK bara 3 poäng före Luleå men med tanke på att det har varit så otroligt jämnt, så känns 3 poäng som en hel drös med poäng.

Otroligt skönt att Frölunda förlorade! Trist dock att Timrå vann uppe i Luleå. Djurgården kämpar och sliter för att komma ikapp men det är svårt när även de andra lagen de kämpar mot i tabellen vinner.

Lite konstig logik m t p Rögles vinst över just Frölunda. Men jag har svårt att hålla ens en liten lillfingernagel på Frölunda.

Nåväl, 14 omgångar kvar, d v s 6 veckor innan slutspelet börjar!

***

Kul att lyssna på Wikegårds blogg att han var i Karlstad ikväll. Ska bli intressant att höra vad han har att säga om kvällen i hans nästa blogginlägg. För visst gillar jag Wikegård! Tro inget annat. Men ibland blir han lite för mycket bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0