Domarna tillförlitliga?

I natt spelas finalen i JVM mellan Sverige och Kanada. Många svenska hockeyexperter tror att Sverige kommer att vinna - och visst finns chansen. Laget har verkligen kapacitet till det.

Tyvärr är det inte det som oroar mig. Snarare domarna...

Jag utgår från att det är transatlantiska domare som dömer och tyvärr vill jag måla fan på väggen - jag misstänker nämligen att de inte har någon som helst tanke på att låta annat landslag än ett transatlantiskt att vinna.

Jag vet hur jag låter och jag hade helst sluppit skriva det här inlägget men sådana här saker har hänt förr och kommer att hända igen.

Om domarna låter spelarna avgöra kommer Småkronorna att vinna! Det är åtminstone min övertygelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0