Elektrikern kom = badrummet klart!

Tänka sig! Elektrikern kom idag, så nu är äntligen badrummet klart.

Vi började i augusti och nu är det januari = 5 månader har det tagit! Och ändå lejde vi bort arbetet.

Har lagt upp lite bilder som miniatyrer, så bl a min kära familj i Karlstad kan kika på dem. Ni är ju inte så ofta och hälsar på...

Klicka på bilderna, så syns de bättre. Tyvärr är ju inte jag någon mästerfotograf men man ser ändå ganska hyfsat vad det föreställer. Fantasi är annars en bra egenskap!

När man kommer in - bastudörren vänster:

Spegel och hylla:

Badkar höger:

Handfat höger:


Detaljer spegel:


Spegel o handfat:


Toa o dusch:

Kommentarer
Postat av: Bitta

Men oj, va fint det blev! Det är ju inte samma badrum! Det där badkaret kan man ju tänka sej....mmm

2009-01-14 @ 15:04:32
Postat av: Tina

Hallo!

Där fick vi så vi teg!

Jag vet att jag inte läser din blogg så ofta, det står så mycket om hockey.Hm, men när det äntligen står något annat då läser jag gärna, om hur ni har det o dyl!

Badrummet såg ut att bli kanon men jag håller med, du är ingen mästare på att fota. Kommer till Er första Allsång på skansen iår, det är spikat o klart sen länge, håll koll bara när det är.

Stora kramar från syrran

2009-01-16 @ 23:22:46
Postat av: Ewa

Otroligt kul! Jag ska absolut ha koll på när det startar upp på Skansen. Ni är så välkomna!



Kramar tebax!

2009-01-17 @ 12:43:23
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0