"Elitseriens bästa målvakter"

Behöver egentligen göra något vettigt men har tydligen fastnat här...

Hamnade på Expressens hemsida och läser Magnus Nyströms krönika där han skriver om Elitseriens bästa målvakter - ur hans perspektiv då förstås.

Naturligtvis(!) har han inte med JG ens på sin 5-bästa-lista. Jag undrar hur dessa s k hockeyexperter resonerar egentligen...

Att JG haft bästa målvaktsprocenten i stort sett hela säsongen är tydligen inget att fästa sig vid. Tröttsamt var ordet! Men som jag också skrivit här tidigare - media är alltid kallsinniga när det handlar om FBK.

Nu ska jag göra nått vettigt. Som att tömma en garderob på datorprylar! :)

Kommentarer
Postat av: Per

Journalister och statistik, vad var det jag sa? :-)



Nyström får rätt mycket pisk i kommentarerna av läsarna.



Bra med internet, ingen får stå oemotsagd bara för att denne är journalist eller politiker.

2009-01-18 @ 14:46:44
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0