En vanlig dag...

Jag får en del direktiv från familjen i Karlstad ang min blogg. "Skriv inte så mycket om hockey - det är så trååååkigt".

(Meeeen hallåååå! Ni är från Karlstad. Då ska man gilla hockey! Undrar varför jag blev sådan hockeynörd...)

OK, här kommer min dag utan hockey:

05:30 klockan ringer och jag vaknar yrvaket och fattar först ingenting
06:30 har gjort all morgonfix och är på väg till pendeltåget
07:10 är på jobbet
16-18 någonting - är på väg hem
18-19 någonting - middag
19:00 hockey (visst ja! ingen hockey i det här inlägget)
22:00 i säng

Hur kul blir sådana här inlägg?

Kommentarer
Postat av: Syster Tina

Yiipiiiee!!

Jaa, skriv om allt utom hockey, det gillar jag!!

Tycker det är roligt att läsa om din vardag och allt annat oxå. Braaa, fortsätt me det!

Kramar.......

2009-01-30 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0