Fullsatt Globen

Hur kul vore inte det? Ett fullsatt Globen och tre 08-lag i kvalserien. Eller ännu hellre tre 08-lag i Elitserien.

Skulle SSK, AIK och DIF spela i kvalserien skulle det garanterat fylla Globen. Jag skulle heja på AIK (men det är nog bäst att jag pratar tyst om här hemma).

Bäste målvakten har de iallafall - Christopher Heino Lindberg - och gissa var han spelade förra säsongen! Heja AIK!


PS. För husfridens skull hoppas jag att Djurgården slipper kvala! Om man bortser från det ekonomiska då... DS

Kommentarer
Postat av: Per

DIF ska naturligtvis spela slutspel! För husfridens skull hoppas jag att FBK fortsätter i eiltserien ... ;)



AIK i elitserien hoppas jag också på!

2009-01-10 @ 14:46:50
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0