Neeeej, inte hon också...

Jodå, ett inlägg om Foppa får det bli även i den här bloggen.

Jaha, då ska han spela i Modo. Ska bli spännande att se vad det blir av det här.

Foppa är ändå Foppa och jag vet en 18-åring som blir alldeles lyrisk när man nämner "Foppa". Det är hennes största dröm att få träffa Foppa. 4 Foppa i 2 meningar - det ni!

Undrar om det kommer att gynna Modo? Hur tar killarna det i laget? Det kan bli antingen himmel eller pannkaka (vem har myndat det uttrycket?!).

Antingen lämnar de över ansvaret på honom - omedvetet. Eller så lyfter sig hela laget med hjälp av hans energi. Svårt att säga innan man sett dem.

Synd att inte Modo kommer till Stockholm mer den här säsongen. Ja, bortsett från ett potentiellt slutspel då. Men den sannolikheten är nog ytterst liten m t p de båda lagens placering.

Jag har ju planerat att FBK möter DIF i kvarten och sedan är DIF ute ur slutspelet. Här ryms ingen ödmjukhet!

Färjestad kommer att möta Modo i LLA den 21 februari. Minns NHL-säsongen när Norda proppade Foppa i kvarten... Oj, vad mycket skit han fick för det, Peter Nordström.

Men Norda är fortfarande en av mina favoriter. Dock inte lika rapp i skridskoåkningen som tidigare.



Det här var kul:

"Vilken blir första matchen i Modotröjan?

- Jag ska träna de här tio dagarna. Premiären blir kanske i DM-finalen mot KB. Jag ser fram emot att spela en hockeymatch i alla fall.

Allettanlaget KB65 (Köpmanholmen/Bjästa) spelar sina hemmamatcher i Bjästahallen utanför Ö-vik. En hall som rymmer
1 000 åskådare. Räkna med fullsatt onsdagen den 4 februari."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0