Lördag

Får väl komma med ett tråkinlägg i väntan på att Per ska bli klar... Vad gör man inte för att lugna folket i K-d.

Towe och jag har gått en promenad runt kvarteret och pratat om saker och ting. Hon är så duktig, min stumpa!

Har planerat middagen också. Vi får en gäst. Tänkte först på tigerräkor men min miljömedvetne man tyckte INTE det. OK OK, då får det väl bli något annat då.

Nu ska vi iväg och handla lite vin. Blir vitt amerikanskt - Bonterra. Maten blir fårostgratinerad fläskfilé och potatisgratäng. Kanske passar ris bättre när det är vitt... Ja, det kräver en lång fundering. NOT.

Towe ska in till stan och fira Freddan som blir 18 i morgon. Precis kl 24.00 ska de gå in på någon klubb inne i stan. Lite orolig blir jag, framförallt om de ska till Stureplan.

Även om vi får gäst ikväll, så är det HOCKEY som gäller kl 16.00. Men gästen är förvarnad! ha ha

Tipset kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0