Tipset ikväll

Dags för kvällens tips!

Hinner inte analysera nämnvärt inför kvällens omgång. Håller på med middagen nu och igår var det inte läge heller.

3-rätters middag med vin, fördrink och efterdrink - allt på Gondolen. *mums*

Måste berätta vad jag åt till dessert - chokladsoppa! Visste inte ens att det fanns något som hette det... Men det var verkligen mums det också!

 

En helkväll alltså...  Nåväl, en parentes.

Tipset!
Färjestad - Luleå 3-1
Tror Färjestad tar hem det här men det blir säkerligen tajt. JG skadad - inte bra! Framförallt som Divis sträckte sig i förra matchen men ska stå ändå. Hur tänker man då i laget? Andremålvakt blir Andro Michel - Skåres målvakt. Usch, det här kommer att bli en nagelbitarmatch IGEN! Hur ska jag orka?

Skellefteå - Brynäs 3-2

Chansar lite här...

Modo - Timrå 2-5
Brukar vara mycket känslor i dessa matcher. Jag tror Timrå tar en 3-poängare.

Rögle - Djurgården 2-4

Jaa, vad ska man göra när man har två djurgårdare hemma...

Södertälje - Frölunda 4-3

Tror inte SSK har gett upp hoppet ännu. Kommer ge Frölunda en rejäl fight. Frölunda är dock i desperat behov av en seger. Svårtippat!

HV - Linköping 3-3
Även den här är svårtippad. Jag vill inte att vare sig HV eller LHC ska ta poäng. Men något lag gör ju det - eller båda. Tar HV en 3-poängare och FBK också, så går vi upp i serieledning.

Hur som helst - spännande omgång blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0