Allmänt sportinlägg

Måste gå in lite mellan solvarven. Dels för att fixa lite lunch men sedan måste man ju kolla om det hänt något ute i stora världen!

###

Någon mer än jag som håller på att spy på allt snack kring Zlatan? Jo, jag vet! "Sluta läs då!". Jag läser inte men jag ser alla rubriker. Jag är fortfarande inte någon större Zlatan-vän. Han måste bevisa mer i landslaget först. Hjärta och smärta för sitt land - det är viktiga saker!

###

BMW drar sig ur Formel 1-cirkusen. Ja, där ser man! Då står både Heidfeld och Kubica utan bil nästa säsong. Kan tänka mig att Kubica får ta över efter Piquet i Renault. Heidfeld kanske slutar.

Men det kommer ändå inte att bli färre bilar på griden nästa säsong vad jag förstår. Finns tydligen en massa amerikanska stall som vill in. Men jag är dåligt uppdaterad där.

###

Inget nytt kring någon FBK-forward ännu. Men det är ju ingen brådska heller.

###

Intressant det Marie Hallman på Stockholm City skriver om i sin blogg om HSU = HockeySupporterUnionen. Får engagera mig mer i det senare.

###

Nu ut i solen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0