Anger till FBK?

Är Niklas Anger ett namn för Färjestad? Just nu går han kontraktslös men diskussion med Djurgården pågår. Dock inga förhandlingar!

Han verkar dock tveksam till spel där och jag tror att han drar ut på tiden med DIF därför att han har möjlighet att få kontrakt i bättre klubb. Men om det blir Färjestad beror nog helt på vad som finns i övrigt på marknaden.

Om inte FBK hittar en tillräckligt bra ersättare till Wallin i tid, så kanske Anger "får duga". Jag tror han är billigare än Walle, tjecker eller finnar. Men det är inte pengarna det kommer att handla om. Jag tror han är sugen på att komma till den klubb som tog emot Dick Axelsson med öppna, varma armar och såg till att även en DIF:are kan ta SM-guld. På senare tid...

Nej, det skulle inte förvåna mig om vi får se Niklas Anger i en grön dress till säsongsstart.

----------------

Här en annan som får flytta på sig - Anton Strålman. Calgary blir nog bra för honom. Återstår också att se vad som händer med Jonas Frögren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0