FBK:s hemsida

Jag har gnällt på den tidigare eftersom jag upptäckt en massa fel när jag varit inne och surfat på den. Har t o m skickat mail till Kundtjänst eftersom det inte finns någon mailadress till websnickrarna. Men inte fasen har de brytt sig om detta.

Trodde Färjestad var en rik klubb med vett att använda sig av proffsigt folk - rakt igenom! Men icke här inte! Är besvikna på er, Loob o Co!

Idag tänkte jag köpa guld-DVD:n och upptäckte att hela mitt namn inte var med. Så jag lade till ytterligare ett namn och fick upp:

----------------------

"Microsoft JET Database Engine error '80040e21'

The field is too small to accept the amount of data you attempted to add. Try inserting or pasting less data.

/sbp/fbkshop/finalize.asp, line 59"

--------------------

Men skärpning websnickrarna!
Inte tusan ska jag som användare få ett sådant här felmeddelande! Har ni inte testat siten? Det här är så dåligt, så det är inte sant!

Kommentarer
Postat av: Per

asp ha ha

2009-07-20 @ 22:26:45
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0