Händelselös måndag

Jobbade idag. Var rätt kul, faktiskt. Blev inspirerad och det är ju viktigt när man åker in och jobbar mitt i semestern.

Sov så himla dåligt i natt för det var kallt och det regnade så in i vassen! När jag kom hem från jobbet lade jag mig på gästsängen för att läsa DN och slocknade... Vaknade med ett ryck och noterade att klockan redan var över 18! Jösses, har jag sovit så länge?!

Dags för middag! Så jag satte igång och fixade och donade. När jag var klar sa jag till Towe att jag var förvånad över att Per inte hade kommit hem än. Varför då, svarar hon. Jo, men maten är ju klar, säger jag. Redan? svarar Towe.

Hmmm... verkar mysko. Vad är klockan egentligen? Jodå, 17:12 stod den på...

-----------

En sådan miss lär inte vare sig Barca eller Inter göra när de nu slutför förhandlingarna kring Eto'o och Ibra. Ska bli oerhört intressant att se hur det kommer att gå för Zlatan i Spanien.

Framförallt med tanke på att Barcelona spelar en mycket rörlig offensiv fotboll och Zlatan gärna vill stoppa bollen innan han föser den vidare.

Sorry, alla fotbollsälskare! Jag är bättre på att analysera hockey! ha ha

-----------

Vatten: 20 gr, Väder: 21 gr sol o moln

Kommentarer
Postat av: THOWE

Mamma



mitt lösen



kompis

thowe



puss

2009-07-21 @ 02:55:08
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Mami

Det vill nog mormor ha också! :)



Puss o kram

2009-07-21 @ 08:35:20
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0