Semester! Dag 16

Ja då var man hemma igen då!

Landade på Arlanda vid 00-tiden inatt efter en bumpig färd - framförallt över södra Frankrike. Landade i sängen kl 01:00 och kunde konstatera att det var förfärligt kallt!

Idag har jag packat upp, gått och handlat, uppdaterat mig på hockeyfronten - var iofs ganska uppdaterad innan. Tack och lov för Internet i mobiltelefonerna!

När jag tog min promenad gjorde jag en reflektionen över att det är så fantastiskt skönt i Sverige! När temperaturen ligger runt 20-25 gr finns inget bättre ställe än här. Satt och njöt när jag käkade lunch. Solen värmde genom parasollen, vattnet krusade sig lite lagom och katterna fjäskade för lite mat. När det sedan började åska, så var mysfaktorn ett faktum.

När Towe kommer hem från jobbet ikväll ska vi käka tacos, dricka sangria och titta på bilderna från resan. Towe har fått mig att lova att inte kika på dem i förväg och jag har faktiskt hållit det löftet. Det är sant, Towe!

............

Vattnet: 18 gr, Väder: sol, regn, åska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0