Semester! Dag 17

Hela Skystedts family! Jag tänker på er!

--------------------------

Dagen har faktiskt innehållit ett bad och lite press under solen. Dock en aning kortvarigt eftersom molnen stod på kö för att dölja solen. Lite regn föll men det avhöll inte mig från att gå en promis.

Har semester den här veckan - ensam. Lite småtrist är det - men bara lite... Jag har en bra bok att läsa. Läser just nu "Aldrig fucka upp" av Jens Lapidus. Riktig bladvändare! Konstaterade tidigare idag att jag är nu inne på min 6:e bok på 3 veckor.

Om det inte vore för att det regnar lite då och då hade jag kunnat måla eller göra annat nyttigt med huset. Men nu har jag ju en bra ursäkt... När Per däremot har semester i augusti, då lär det vara kanonväder och han kommer inte att ha samma tur som jag vad gäller ursäkter - bara så du vet, Perty!

--------------------------

Väder: 20 gr, sol, regn, lite åska. Vatten: 20 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0