Semester! Dag 21

Söndag och sista dagen på den här semesterperioden. Jobbar nu 1 vecka och har sedan semester i ytterligare 3 veckor.

Sov otroligt dåligt inatt. Towe var inne i stan på 20-års fest och hade inte kommit hem vid 4-tiden. Klart jag var orolig! Messade henne men allt var OK och hon skulle sova över där. Då kunde jag äntligen somna.

Vi fixade färdigt garderoben idag iallafall. Ett projekt som har pågått i ungefär 1 år men det har varit stiljte sedan augusti -08.

Dagen har annars varit rätt behaglig. Handlat mat, tittat på F1-racet där Mark Webber vann första gången - efter 130 race! Bra dock att Button också tog några poäng och leder fortfarande.

Promenad förstås! Efter den satte vi oss ute en stund och konstaterade att så här lite har vi aldrig badat under de här åren vi bott här. 7 år i juni. Normalt sett brukar vi ta ett morgondopp och simma några längder - varje morgon! Har inte hänt mig ännu att jag kunnat simma. Alldeles för kallt! Trist! Vart är vädret på väg egentligen?

Hur som helst, käk ute i trädgården. TV sedan - några sådana där amerikanska polisserier. Men de duger alldeles utmärkt att förströ sig med en söndagskväll.

Har inte hört något från Jeppe på ett tag men han har det säkert bra. Senast jag hörde från honom skulle de in på Disneyland och stod efter Giselle Blümchen i kön. Hollywood var tydligen på agendan också. Nåja, han får berätta när han kommer hem - som är om ungefär 3 veckor.

------------

Väder: sol och regn 22 gr, Vatten: 18 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0