Semester! Dag 22

Idag var det äntligen läge för sol och bad igen!! Härligt! Underskattade uppenbarligen solen här för jag är rätt röd i ansiktet... men det är OK med tanke på att det lär bli sämre väder imorgon.

Idag har jag inte gjort så mycket än att sola och bada - som jag skrev. Läst och bloggat. Handlat och fixat middag. Ikväll blev det köttfärspaj. När gjorde jag en sådan senast? Måste vara hur många år som helst sedan.

Towe höll mig sällskap en kortis på flytbryggan. Sedan var hon uppe på sitt rum igen och städade. Hon får sådana där ryck ibland. Ikväll ska hon och Emma ut igen, vilket innebär att jag kommer att sova dåligt inatt. Jäkla unge! Tur att jag är ledig imorgon också då.

-------------------

Väder: sol 25 gr, Vatten: 21 gr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0