Semester! Dag 27

Semester idag igen! Och gissa vad! Jodå, solen sken och jag badade. Men först en tripp till IKEA med min kära dotter. Där inhandlades det ett och annat till fröken. Hon är ju rätt pigg på att sprida ut sig, så fokus var att försöka få tag på saker som underlättar för henne.

Per och jag gick en promenad efter lite tv-tittande och middag. Efter promenaden tog vi ett kvällsdopp! Att avsluta en dag med ett kvällsdopp är helt optimalt! Det är så otroligt skönt, så det går inte att beskriva.

Towe är ute med Emma ikväll igen. Vi får väl en rapport i morgondagens blogg misstänker jag!

---------------------

Vatten: 20 gr, Väder: 22 gr o sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0