Semester! Dag 32

En måndag som började mulen och lite småkylig. Tog mig ändå i kragen och gick en morgon-PW. Den sträcka jag brukar gå har tidigare gått på runt 40 minuter. Imorse gick jag runt den på 30 minuter! Betyder alltså att jag måste förlänga sträckan. Åtminstone 40 minuter ska jag vandra runt.

Tog mig ett morgondopp trots att det kändes kyligt men efter min PW var kroppen igång. Frukost och DN tillsammans med katterna. Det hör till!

Efter hand klarnade det faktiskt upp och jag tog naturligtvis vara på solen! Lade mig ett par timmar på flotten. Så underbart skönt!

När solen gick i moln igen - rejäla sådana! - gick jag in och påbörjade arbetet med tv-rummet. Nu är det färdigspacklat, ,så imorgon kan jag slipa detta och putsa på väggarna så de är färdiga för färg. Men vilken färg ska vi ha? Fortfarande osäker.

Hade önskat att vi hade varit lite förutseende och tagit en mobilbild på tyget vi valde. Men icke. Affären ligger söder om stan också, så det tar ju en stund att åka dit. Klantigt!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en Åsa Larsson-bok som heter "Till dess din vrede upphör". Fängslande så här långt.

Natti Natti!

-------------------------

Väder: 22 gr och mestadels sol, Vatten: 20 gr fortfarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0