Semester! Dag 33

En dag bland andra...

Towe och jag gick en PW när hon kom tillbaka från VC i Jakan. Tog ett dopp efter det. Satte mig ute för att käka frukost och läsa DN och när det började regna flyttade jag in under partytältet. Kändes jäkligt mysigt!

Efter ett bra tag var Towe klar och vi drog iväg till Outlet Barkarby - vilket halva Stockholm verkade ha gjort också. Helt omöjligt att få parkeringsplats. Vi käkade lunch på Max och drog iväg till Stinsen sedan.

Köpte ett lammskinn till nya soffan. När Sixten fick känna på skinnet fick han glädjefnatt eller vad man nu kan kalla det för när det gäller en katt... Har aldrig sett honom så exalterad förut. Sonja däremot sniffade lite misstänkt på det och drog iväg sedan. Tack för kaffet!

Satt sedan större delen av eftermiddagen och läste boken. Den är riktigt bra!

När Per kom hem kikade vi lite på vår eventuella roadtrip vi funderar över nästa vecka. Vi får väl se var vi drar iväg och vilka dagar det blir. Måndag och tisdag är vi hemma iallafall. Jeppe kommer på måndag och jag har inte sett min son på 5 veckor!

Det spekuleras vilt vad gäller både vilken forward FBK kommer att signa och även vilken förare som kommer att ersätta Massa i Valencia.

Klart jag tycker det vore helhäftigt om det blev Michael Schumacher men så lär det nog inte bli. Fernando Alonso är nog ett säkrare kort. Men går det att få till sponsoravtal eller andra typer av kontrakt? Klart Alonso ska köra i Spanien! I en Renault blir det ju inte - det vet vi ju redan.

-------------------------

Väder: 22 gr sol o regn, Vatten: 20 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0