Semester! Dag 34

Onsdag och en härligt solig dag!

Gick en riktigt lång PW i förmiddags. Towe kunde inte hänka för hon skulle in till stan och träffa Sanna. De skulle gå på Grönan men det finns nog mer info på hennes blogg om någon vill läsa mer.

Själv tog jag mig ett ljuvligt dopp i Mälaren efteråt. Läste ut Åsa Larsson-boken. Så bra!! Jag kan varmt rekommendera hennes böcker!

Efter det läste jag DN som vanligt på baksidan och eftersom solen lyste så härligt var det verkligen läge för några timmars press. Den som följer min blogg har förstås noterat videoinlägget här nedan.

Tog sedan en tur till Beijer Bygg och köpte några färgprover. Är fortfarande osäker på vilken färg vi ska ta - grönt eller beige. Måste se sofftyget igen innan jag bestämmer mig!

Per kom hem vid 17:30 och vi käkade middag runt 18-tiden. Ovanligt tidigt! Resterande delen av kvällen såg vi dels på tv men även på webben. Mycket intressant har ju dykt upp under eftermiddagen.

Imorgon bär det av till Karlstad för mig och Per. Är tillbaka på fredag.

---------------------

Väder: 22 gr och sol, Vatten: 20 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0