Semester! Dag 36

Vi kom hem från K-d runt 11-tiden idag. Per körde hela vägen hem. Jag körde igår...

Vi lyssnade faktiskt på ett lyssnarband (säger man så?). Det är en person som läser upp en bok. Tiden gick riktigt fort. Vi hann bara med 2 CD av 7.

Jag har faktiskt skickat in till tv3 om objekt till programmet "Sveriges fulaste hem". Jag har inga idéer om hur vi ska renovera och vi har bara udda möbler som inte matcher. Dessutom har katterna förstört tapeterna men det är egentligen bara en ursäkt för att slippa tapetsera om.

Huset renoverades någon gång på 70-talet, så det är hög tid! Badrummet är ju klart och nu har vi satt igång med tv-rummet. Men det är köket, matdelen och vardagsrummet som är den stora utmaningen. Våning 2 och vinden är ju ingen fara med på ett tag.

Har varit lite allmänt nyttig i form av handling, tvättning o matlagning. Per gick på semester efter dagens arbetsinsats, så vi käkade lite extra gott.

Ser en riktigt usel film nu = "Den perfekta stormen". Det enda som är intressant med den är själva vädersituationen. Annars kan man ju undra om det verkligen finns sådana där idioter i verkligheten som filmen handlar om!

Nej, jag ger upp och går och lägger mig. Natti natti

-----------------------------------

Väder: 22 gr o sol (lite regn nu på kvällen), Vatten: 20 gr.

Kommentarer
Postat av: Per

Clooney är en träbock

2009-08-01 @ 11:44:47
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0