spanien dag 4

äntligen börjar det arta sig! vi har hittat en bra strand, vi har ätit gott som calamares! druckit gott (mest towe) typ mojito (jag med), något blått med vodka i o margerita. själv har jag mest hållit mig till vitt vin o öl.

idag efter beachen ringde det på vår dörr o utanför stod det en mäklare som undrade om han fick visa lgh för tre svenskar som precis hade köpt den för 1,3 mille sek.

per! det kan väl vi oxå!

nu ska vi snart ut o shoppa (towe that is!) o sedan käka middag. kanske blir det prawn. ha ha

Kommentarer
Postat av: Brur

Haha låter trevligt :)

Har ni annorlunda tangentbord i Spanien? Det verkar fucka sig med bokstäverna lite här och där... :P

2009-07-02 @ 23:46:06
Postat av: mami

ha ha nej, jag bloggar från mobilen o den är tydligen lite opålitlig!

2009-07-03 @ 09:23:43
Postat av: Per

Vad är 1,3 mille idag? Jag menar, räntan är ju låg. :-)

2009-07-03 @ 10:01:54
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0