"The Stig" and "the Best"

Antar att det är väldigt få som läser den här bloggen som ens har en aning om vad jag syftar till när jag nämner "The Stig". Dock finns det åtminstone en person som vet vem jag menar när jag avslöjar följande:

"Schumacher själv var ju med på Top Gear för inte länge sedan där det avslöjades, eller “avslöjades” att det var han som var The Stig. Det här blir spännande att se. Nästa fråga är given; hur går det för Schumi i comebacken?"

Citat kopierat från F1-bloggen.

Hur som helst, så står det på Schumis hemsida att han kommer att köra Valencia Grand Prix i augusti istället för Felipe Massa. Det står förstås på andra ställen också...

Åhh, vad jag ser fram emot detta race och varför, varför, varför kan vi inte vara där in real life, Per, och se detta race? Men kommer verkligen Schumi att köra? Ja, vi får väl se! Lite långsökt känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0