Tisdagsnotering

Tänka sig! Idag har jag badat! Känns som en evighet sedan jag badade i Mälaren. Normalt sett badar vi åtminstone en gång per dag under sommarmånaderna.

Jobbade idag som planerat. Tänkte nu vara ledig i tre dagar eftersom väderprognosen verkar lovande.

När jag kom hem tog jag badet, läste i boken och somnade i soffan ute! Ja, jösses! När Per kom hem käkade vi lite italienskinspirerad middag ute i trädgården, gick sedan in och kikade lite på tv - råkade hamna på Allsång på Skansen. Inte direkt mitt favoritprogram men det var rätt kul ikväll. Visst är det märkligt att det alltid är fint väder på tisdagar när SVT sänder. Men illusionen är bedräglig! Här i K-ängen spöregnade det! Och det är runt 2,5-3 mil härifrån.

-----------

Väder: 22 gr o sol, lite regn på kvällen. Vatten: 20 gr och bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0