Det gäller att passa på!

Något att njuta av en regnig julifredag som denna. Misstänker att det dröjer innan vi är där igen.

Vi var där och såg matchen men vi satt på motsatta sidan längst upp. Jag kommer ihåg att jag tänkte att det här borde man ha spelat in. Snacka om ståpäls och ett lätt hulkande. Det var en stämning som inte går att beskriva.

När HV fick straff tänkte jag att "OK, gör de mål har vi iallafall  ytterligare en möjlighet att gå på match i LLA på långfredagen.". Det gäller att tänka positivt! ha ha

Fortfarande samma match. Det är lätt att glömma match nr 4 eftersom de inte vann guldet just på den här matchen. Det här vara bara en match till målet s a s. Men den här matchen innehöll ju egentligen allting. Dels det otroliga intro med Linda Bengtzing, straffen, FBK kom ikapp, avgjorde i förlängningen. Ja, det var den här matchen som borde ha varit den avgörande.

Men så var det ju inte då. Det var den här matchen som var den avgörande. Vi var förstås där och tittade. Finns massor av filmer och bilder som vi tagit. Men vi var inte de enda har jag noterat på YouTube. Tack och lov för YouTube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0