50% av befolkning existerar inte - eller?

Hade inte tänkt skriva något inlägg idag för vi måste snart dra iväg. Men när jag läste dagens ab.se blev jag så förbannad och tänkte att det här kan jag bara inte vänta till imorgon med att skriva om.

Det handlar om mitt favoritämne - nej, det är inte FBK eller ishockey. Det är något betydligt allvarligare än så. Det handlar om att vi kvinnor återigen inte får det utrymme vi förtjänar. Den här gången handlar det om humorprogram och det kan man ju tycka vad man vill om.

Min poäng är att det spelar ingen roll vad det handlar om! Vi är för faaan runt 50% av världens befolkning. Hur kan man bara nonchalera denna grupp? Usch, jag blir så arg, så jag kokar.

Jag vågar påstå att de som bara väljer män är små människor. Det är stora människor som vågar släppa fram alla typer av människor.

Sedan en annan sak - vi kvinnor MÅSTE våga ta plats och lära oss att STRUNTA i korkade män! För sådana finns det gott om. Men det finns gott om smarta, goa och intelligenta män också - TACK OCH LOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0