Powerwalk - absolut!

Blir lite full i skratt när jag läser alla tidningar som numera skriker ut att det är så bra med powerwalks.

Det är verkligen bra! Men det jag småler i mjugg åt är att detta upptäckte jag i mitten på -90-talet. Jösses, vad jag knallade runt och bra var det. Framförallt för rumpan. Inte för att jag har en superläcker rumpa nu men det kunde antagligen ha varit värre.

Men jag fick ta en del kritik. "Vad håller du på med?", "Det där ger ingenting!", "Sätt igång och spring istället!" und so weither. (Sorry för min tyska, mor!)

Det känns skönt att omvärlden ligger sådär 15 år efter mig. Tycker faktiskt att någon borde utse mig till den störste trendsettern av alla! ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0