Semester! Dag 1

Min vana trogen - sedan några år tillbaka - skriver jag dagbok mer detaljerat under semestern. Kul att gå tillbaka och se vad man verkligen gjorde. Annars känns det ofta som att semestern bara rann iväg... Tråkiga inlägg för andra men så får det bli.

------------------------------------------

Min första semesterdag började med att min mobil ringde kl 07:40. Numret hade jag inte i min adressbok, så jag svarade inte. Men att vända sig om och sova vidare existerade inte. Upp och hoppa!

Iväg en promis med musik i öronen och gissa vad första låten var! Jo, jag förstår att det är svårt att lista ut...

"Vargatjut"
! ha ha

Stämning på topp! Power walk utan stavar tog 30 minuter. Lite för kort men jag ökar på i morgon.

Städa badrummet, duscha, äta frukost med DN på baksidan. Vattnet är fortfarande lite för kallt för ett morgondopp men under veckan borde det kunna bli uppåt 18 gr.

*host* När jag kom ner var faktiskt vattnet 18 gr enligt termometern - men jag tvivlar!

Annars en lugn dag vid vattnet, sol men inget bad - svinkallt! Läser en bok av Michael Connelly som heter "Fällan". Svår att lägga ifrån sig. Mycket bra! Som av en händelse läser Towe en annan bok av samme författare.

Towe kom ner vid 12:30-tiden. Vid 15:30-tiden drog vi iväg för att shoppa lite.

Efter middagen tittade jag och Per på K-Special (på SVT Play) som handlade om Metal. Nej, det saknas inte ett "l" och jag menar inte ett grundämne. Det handlade om hårdrock och var riktigt intressant! Finns kvar på SVT Play till den 21 juli.

------------------------------------------

Vattnet: 18 gr, Väder: 20 gr o sol.

Kommentarer
Postat av: Per

Till mig ringer 042-450 15 32 utan jag fatttar varför. Finns ingen där när man svarar.

2009-06-24 @ 11:15:41
URL: http://stpete.blogg.se/
Postat av: Per

Hittade skojarna http://www.118100.se/foretag/79934977/svensk-mobiltjanst-ab

2009-06-24 @ 11:17:56
URL: http://stpete.blogg.se/
Postat av: Ewa

Coolt! Jag kanske också borde googla på numret istället för att försöka hitta dem på Eniro eller Hitta.

2009-06-24 @ 13:54:19
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0