Semester! Dag 2

Vaknade runt 09:00 - ahhhh SOL!

Det första man gör på morgonen - för det gör väl alla! - är att sätta sig vid datorn och kolla läget. Vem vet? Det kanske är världskrig utanför dörren (tack och lov att man inte bor i Iran). Måste även svara på dagens Vetgirig.nu-fråga. Varje dag! Hur kul som helst.

Noterade att Henrik Leman skriver som jag "Confederations Cup är helt ointressant". Kul, men av en händelse brukar vi tycka lika. he he

Kan också notera en lätt blekskär nyans i ansiktet idag.

Powerwalk:40 min Strandv/Prästhagsv x 2.

"Stranden" har dominerat dagen. Fortsätter läsa min bok, pressar i solen, tar ett dopp emellanåt o s v. Fruktansvärt lata dagar.

Towe och jag drog till Kista. Hon skulle jobba och jag köpte sandaler, linne och bikini. Hämtmat i Food Court - mums! Morden i Midsomer och fotbollen förgyllde kvällen.

------------------------------------------

Vatten: 20 gr (tveksamt!), väder: 23 gr o sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0