Semester! Dag 7

Bada, sola, läsa bok, packa, handla, middagsgäster i form av Matilda och Rickard = min söndag.

Imorgon drar Towe och jag iväg till Spanien. Per och Jesper blir alltså ensamma här.

Jeppe drar iväg till USA nästa helg i 4-5 veckor, så honom lär jag inte se på ett bra tag. Hoppas han får en bra resa och får prata mycket engelska. Alltid bra att kunna. Towe och jag får träna på vår spanska: "Una cerveza, por favor", typ. Towe gillar ju inte öl, så vi får träna in något annat.

Ska försöka blogga från stranden. Borde gå men m t p vem som betalar mitt abonnemang, så är jag inte så säker. Det är alltså min arbetsgivare som betalar, så i förlängningen är det ju faktiskt jag.

Ingen PW idag!
----------------------------------------------

Väder Kl 08:30 = 21 gr!
Rätt härligt, eller hur! Vatten: 18 gr

Väder Kl 15:00 - 29 gr! Inte dumt det heller! Vatten: 22 gr (hur kan det komma sig att vattentemperaturen kan stiga 4 gr på några timmar? Uppenbarligen med rätt vind så...)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha en trevlig resa!! Skicka vykort!! Kram mor

2009-06-28 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0