Silly Season inte över än

Först Linkan och nu Joel Lundqvist?

Det vore väl något det. Inte för att jag har läst något rykte om att Joel skulle vara aktuell för FBK men hans kontrakt med Dallas går ut 1/7 och Frölunda har tydligen gett honom ett saftigt bud.

Men hallå - FRÖLUNDA??! Nog finns det roligare klubbar än Indianerna. En som ligger ca 25 mil nordnordöst t ex.

---

Dragan Umicevic verkar iallafall vara klar för FBK - åtminstone verkar det finnas en muntlig överenskommelse enligt RosaBladet. Det blir nog kanonbra!

---

... som inte förnekar sig. Vad sägs om denna rubrik: "FÄRJESTADS ALLA STÖLDER FRÅN TIMRÅ"

"Stöld"? Timrå har väl helt enkelt inte lika mycket att erbjuda som Färjestad annars hade väl spelarna valt Timrå istället.

Det är ju knappast så att Rundqvist handfängslar spelarna och hotar dem med represalier tills de skriver under ett avtal.

Snacka om att fortsätta föda det missnöje som redan finns om FBK i hockeySverige. Det är bara att läsa kommentarerna till artikeln, så förstår man vad jag menar.

Trist!
Alla lag köper spelare. Det gäller bara att köpa ihop rätt spelare som kan bilda ett lag.

---

Sportbladet skriver också att de "Visar inlägg från de 3 högst rankade bloggarna". Undrar vad definitionen för "högst rankade bloggarna" är. Var hittar man den? Vad går de på?

Ja, jag är skitsur på dem för att de inte lägger upp min blogg bland de "högst rankade" - den här gången! Har ju hänt tidigare förstås... Men jag vill också vara en av de "högst rankade" - ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0