Skönt att slippa...

...amerikanska ideal!

Det här har verkligen ingenting med hockey att göra. Det är ju ändå en hockeyblogg!

Men jag skriver om saker som berör mig och när knäppa amerikanare påverkar sunda människor, då måste jag skriva av mig.

Den allmänna uppfattningen om amerikanare är ändå att de är lite korkade. Bara att ta en sådan sak att de är helt fixerade vid bröst. Jaha, bröst... Vad är det för speciellt med bröst? Alla kvinnor har bröst. Ja, faktiskt även en del män...! D v s bröst som sticker ut s a s. Någon typ av bröst har även män.

Ju större bröst en kvinna har i USA, desto större utrymme i media verkar hon få. Jo, jag vet. Lite korkat är det.

Därför är det så otroligt skönt att läsa att en europeisk kändis - som även är uberkändis i USA - går emot detta ideal och kör med a la natural.

Heja fru Beckham! Jag håller på dig! Låt det vara a la natural!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0