Zäta och jag

Eftersom det nästan är helt slut på hockeysäsongen får man hitta på egna "hockeyhistorier". Varför inte göra en quiz på Facebook och se vilken hockeyspelare man är? Med stolthet kan jag presentera den spelare jag blev och det är ju inte vem som helst. En av världens bästa faktiskt. Är ju inte direkt förvånad... he he


Spelar Stanley Cup-final också. Troligen ytterligare en vinst i morse. 2-0 till Detroit isåfall. Vore verkligen kul om de kan vinna igen. Vilken match blir det inte vi ska se isåfall i september i LLA!! Sveriges bästa lag mot NHL:s bästa lag. Kul!!

Kommentarer
Postat av: THOWE

Å få cancer i stället menar du? Jag väljer hellre en fuskfärg i början och solar sen, så man inte ligger o pressar och bara ökar risken.

2009-06-01 @ 07:51:58
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0