Zlatan? Nej, tack!

Mitt i all förberedelse inför morgondagens studentmottagning måste jag ju surfa lite... och vad hittar jag?

Jo, det är mycket snack om Zlatan nu. Alla verkar gilla honom skarpt. Och visst är han en duktig fotbollsspelare. Men jag ställer mig kallsinnig till honom ändå - åtminstone fram till den dagen han börjar göra mål i landslaget. Eller ens börja bli engagerad på plan när det är dags för landskamp.

Vet inte om detta är sant men jag har läst att han skulle ha sagt "för min del spelar det ingen roll om jag spelar för svenska eller serbiska landslaget". Det här säger allt, tycker jag.

Så Zlatan? Nej, tack! Börja visa framfötterna i landslaget först innan jag säger "Zlatan? Ja, tack!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0