Efter matchen...

Ja, då kom suddenmatchen till slut då. Den som jag har tippat hela slutspelet - åtminstone på bortaplan. Att den kom den 4:e och avgörande, trots hemmaplan, var egentligen inte förvånande.

Syntes direkt att spelarna inte tog ut sitt yttersta - framförallt i början på matchen. Men det tog sig! Kul match och jag var inte ens nervös. Jo, innan nollan spräcktes men det skrev jag ju om i inlägget här nedan.

Idag kl 10.00 gäller det att hänga på låset till Ticnet. 9 biljetter ska köpas till match 4 och man får bara köpa 6... Det ordnar sig! Jag har en plan! ha ha

Härligt att vi är i final igen! Det var ju ett par år sedan. Som Wallenheimo brukar säga: "man vet att det är vår i Karlstad för Färjestad spelar final". Än har inte våren kommit men å andra sidan har inte finalen börjat spelas heller så.

Ni kollar väl in fbkbloggen. Härliga inspelningar av Erik Granqvist.

Och en liten fågel har kvittrat i mitt öra att det är nog inte helt omöjligt att vi får ha kvar Gurra ytterligare en säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0