Kvällens tips

... kommer redan nu.

Är hemma idag därav inlägg under dagen. Har känt mig risig i snart två veckor och igårkväll när vi kom hem från restaurangen kom nog kulmen. Har sovit några timmar nu på förmiddagen. Katterna verkar något förbryllade...

Hur som helst... kvällens tips!

Tyvärr tyvärr tyvärr är nog en förlust att räkna med ikväll. Men jag vill inte tippa förlust. Går mig emot. Därför tippar jag oavgjort. Just det. Oavgjort. Och sedan kan det gå hur som helst.

Skellefteå - Färjestad 1-1 (1-2 OT)


Den andra matchen är ungefär lika svårtippad den men här bryr jag mig inte ett smack om hur det går. Jo, jag föredrar HV som slutvinnare - även om jag inte tror att det blir så.

HV71 - Frölunda 3-2

Hela semifinalserien tror jag slutar så här:
Färjestad - Skellefteå 4-2
Frölunda - HV71 4-3


Det innebär alltså - som jag redan tippat - Färjestad - Frölunda i final. Usch, vilken jobbig final känslomässigt. Framförallt de matcher Frölunda möjligen vinner. Hatar förluster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0