Kvartsfinal 1

Äntligen dags!

Har noterat att det dykt upp massor med slutspelsbloggar. FBK har en (tackar ödmjukast!), NWT har en och VF har en. Det blir fullt hus med att följa alla dessa bloggar. Men självfallet är det FBK:s egen som är det absolut mest intressanta!

Får kosta på mig ett tips också:

Brynäs - Färjestad 3-4
Tror det blir jämt i kväll. Brynäs vill nog hemskt hemskt hemskt gärna vinna den här första matchen. Och det kanske de gör... Men jag tippar ändå förlust för BIF.

Luleå - Frölunda 5-3
Ska Luleå vinna den här matchserien - som jag tippat - så måste de vinna den här första matchen.

Skellefteå - Linköping 2-5
Tror det blir en ganska enkel historia det här, för Linköping. Men jag har gärna fel!

Timrå - HV71 4-3
Kanske kanske kan Timrå-laget överraska och vinna någon match på hemmaplan. Den här bör det isåfall bli.

Let the show begin!!

Kommentarer
Postat av: Per

Bra tippat!

2009-03-06 @ 00:01:37
URL: http://stpete.blogg.se/
Postat av: Ewa

I know!!! :)



Det var väl bara SAIK-LHC jag missade...

2009-03-06 @ 10:43:21
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0