Semi 3

Hög tid för tips!

Nyss hemkommen från frissan - jodå, det blev hellugg och page men med en liten uppklippning där bak. Slingat förstås - "blondes have more fun"! ha ha

Nåväl, tipset innan middagen ska fixas. Sändningen börjar ju 18:30. Katterna skriker och vill att jag busar med dem. Framförallt Sonja vill att jag ska kasta låtsasmöss ut i hallen så de hamnar under mattan. Ett jäkla hallå på henne!

Tipset var det ja... är en aning uppskruvad nu.

Ikväll undrar jag om inte första förlustmatchen för FBK i det här slutspelet kommer. Men NEJ NEJ NEJ, det är så himla tråkigt med förluster. Alltså tippar jag vinst igen:

Skellefteå - Färjestad 2-2 (2-3 OT)


Tror inte Gurra klarar av att hålla ytterligare en NOLLA.

Den andra matchen:

HV71 - Frölunda 4-2


Nu börjar Sonja klättra på väggarna också. Helt otroligt - gå ut med dig, katten! De har kattlucka och kan gå ut precis när de vill. Men det är väl för kallt och blött ute åt fröken.

Vem beställde den här förbaskade snön då? Den skulle jag vilja ha ett snack med!

Nää, dags för lite lax och Creme BonJour med vitlök och örter åt Towe-stumpan och mig. Vi är ensamma hemma.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hallo där!

Du måste lägga ut en bild så vi får se på frissan!!

När kommer ni nästa gång? Blir allt lite sugen på hockey ändå, speciellt när det går så bra!

Läste om flaggan du var med om att bidra till, den brann ju upp! Kram

2009-03-23 @ 21:01:03
Postat av: Ewa

ha ha! Ja, trist när man ger bidrag men så är det.



Vi eller åtminstone jag kommer definitivt vecka 15. Då spelar FBK 4 och 5 finalmatcherna hemma. Tisdag och onsdag. Towe är lite orolig för att hon måste jobba. Hon har fått jobb på Sisters!



vi hörs!

2009-03-24 @ 07:07:53
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0