Mors dag idag

Händer det inget på hockeyfronten händer det inget på den här bloggen. Åtminstone inte mycket...

Det finns dock ett och annat kul att blogga om. Idag är det som bekant Mors dag och äntligen har stegen kommit på plats och premiärdoppet för året är avklarat - vid 18 graders vattenvärme! Herregud! Har vattnet någonsin varit så varmt vid ett premiärdopp tidigare? Nää, skärpning, Lundholmare!

Men för att vara riktigt ärlig, så undrar jag om vattnet verkligen var 18 grader... Kolla in min min!


Vi såg en svan som var på krigsstigen mot två andra svanar. Såg kul ut, så jag filmade det hela. Kan ses här:



Ett par saker till!

Först - GRATTIS, MOR PÅ MORS DAG. Har visserligen ringt, men en rad i min blogg förtjänar du!

Sedan - TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR DEN SUPERFANTASTISKT DOFTANDE PARFYMEN jag fick från mina kids. De visste precis vad jag ville ha.

Sedan en sak till faktiskt. Jo, jag vet att det blev mer än "ett par saker". För ett år sedan gifte vi oss och det måste förstås firas på något sätt. Men det får bli senare ikväll. GRATTIS TILL BOMULLSBRÖLLOPET, PER OCH EWA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0