Bräck gör comeback - eller...

Jag är ju född värmlänning och alla värmlänningar vet vad värmlänningar gillar, eller hur!

- Hockey
- Rally
- Dansbandsmusik NEJ, FÖR TUSAN! DET ÄR BLAND DET VÄRSTA JAG KAN LYSSNA PÅ!

OK, jag är inte helt och hållet värmlänning - men näst intill. Åtminstone om man ska gå på kriterierna här ovan.

Rally ja. Var fick jag det ifrån? Kan väl inte påstå att jag är rallyintresserad nu för tiden. Däremot gillar jag Formel 1. Och jag gillar även Kenny Bräck!

Läser därför med glädje att han troligen ska göra comeback i Höljes. Ha ha, Höljes väcker en del minnen till liv! Hur som helst, så gäller det inte rally utan rallycross. Viss skillnad där!

Ska bli spännande att se hur det blir med den där comebacken. Tydligen hemligt.

Heja Kenny hur som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0