Dagens läge

Har inte haft lust att skriva på ett tag... Är lite krasslig, förkyld och hängig. Kollar hockey ändå förstås.

Otroligt tråkigt att vi förlorade igår. Hade varit så kul att se hur Jonas hade klarat av en straffläggning.

Liv verkar iallafall tillräckligt fräsch för att fortsätta. Hur det är med Honken får vi väl se men ett ledband i knät är inte att leka med.

Henke kommer inte hur som helst. Rangers stoppar honom p g a en axelskada han fick innan slutspelet startade upp. Räcker två målvakter? Kommer Bengan att gambla och ta in Oduya?

Kul också att Walle fick hänga en puck igår. Det var sannerligen ett tag sedan...

Nästa match blir mot Schweiz på söndag kl 16:15. Jonas Gustavsson lär stå!

Nää, nu ska jag fixa frukost. Jag lär bli rätt ensam en bra stund här på morgonen. Varför vaknar jag kl 07:00 och tänker på vad Towe och hennes kompisgäng ska äta till champagnefrukosten när de tar studenten? Men inspirerande är det! Det där med planering - det är min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0