Per Ledin

Läser i ab.se en artikel om Per Ledin som jag bara måste kommentera. Det står följande:

"Helt klart är att elitserien blir en profil rikare nu när Ledin återvänder. Han har gjort sig känd för sin tuffa spelstil och några kontroversiella utspel.

Bland annat kallade han Tommy Salo för "tjockis" mitt under TV4:s direktsändning i en slutspelsmatch 2006.

 – Det är saker som kommit i stridens hetta och ingenting som på något sätt varit planerat. Det har brunnit till när jag varit uppjagad, helt enkelt. – Skulle det hända igen får jag väl se till att ta det på engelska, säger Per Ledin och skrattar."


Hmmmm... engelska?! Shit, det språket kan ju ingen i det här landet! Men hallå, Per Ledin! Menar du verkligen allvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0