Resultat ikväll

OK, nu ska vi se vem som tippat bäst! Skulle tro att vi tippat lika illa båda två.

Luleå - HV71 5-3
3-2 Ewa, 3-4 Per - Jag tippade rätt vinnare!

Modo - Djurgården 2-2
1-3 Ewa, 2-4 Per - Inget rätt här inte!

Timrå - Skellefteå 2-1
2-5 Ewa, 1-3 Per - Inte här heller!

Rögle - Brynäs 0-0!
3-4 Ewa, 1-3 Per - Vem kunde förutspå det här resultatet?

Södertälje - Färjestad 2-3 (SD)
1-2 Ewa, 2-5 Per - Rätt vinnare båda två! Tycker jag tippade bättre här...

Frölunda - Linköping 3-1
2-5 Ewa, 2-2 Per - Något oväntat resultat men jag får väl ge lite cred till Per...

Så resultatet blev att jag tippade något bättre eftersom jag hade en vinnare mer än Per!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0