Serieledning!

Jodå! Äntligen upp i topp!

Men det som är mest glädjande är att vi ligger i serieledning utan att egentligen spela ut hela lagets potential.

Vi har Robin Rahm som står i målet - med den äran! Men han är andremålvakt. Inte för att jag tror att Henke Karlsson hade klarat av det hela bättre. Kanske t o m sämre.

Blindenbacher kan omöjligt ha den här nivån som högstanivå, så där finns det lite sparkapital. För att inte tala om Pihlström, som kommer iofs mer och mer. Lee Goren! Här finns mer att ta av. Åslund, Umicevic, Mattsson finns i laget för att göra poäng men inte levererat fullt. Det kommer!

Sedan har vi ju Laatikainen som är lite väl mycket skadad. Eller är det han som fått schweinflue? Nej, tror mer på Mackan Johansson. Tänk när han når sin högsta potential! Oj, där har vi verkligen en matchvinnare. Nej, Mackan var det visst inte. Verkar vara Per Johnsson, Perras son.

Så laget har mer att plocka av och ändå ligger vi i topp. Fantastiskt!

Jo, jag räknar in mig själv när jag skriver "vi"! Självklart har jag en del i framgångarna också! ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0