Kvällens tips 8 oktober

Kommer redan för eventuellt åker jag direkt från jobbet och hämtar Per på Arlanda i kväll. Eller också inte...

Full omgång!

Luleå - Djurgården 3-5
Djurgården är ett bra bortalag. Luleå är förstås bra hemma men jag tippar 08-seger.

Timrå - Modo 3-4
Tätt "derby". Tror Modo är lite på G...

Rögle - Skellefteå 2-4
Vet inte varför men varför inte.

Södertälje - Brynäs 4-2
Samma här... Varfr inte.

Linköping - Frölunda 3-3
Mycket intressant match! Kan sluta hur som helst men jag fegar och tippar oavgjort. Linköping borde vinna hemma men Frölunda tror jag fungerar bättre på bortais. Har inte kollat statistiken.

HV - Färjestad 2-3
Oj, ursvår match! Men går det här tipset hem, då blir jag religiös. INTE! Men det vore fantastiskt kul.

Facit vet vi runt 21:15-21:30 ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0