Motivation slår klass...

...skulle man kunna skoja till om kvällens match. Men tyvärr visade inte Färjestad någon större klass i kväll.

8-0!!! ÅTTA - NOLL!! WTF!!!

Kan gissa att det fanns hur mycket revanschlusta som helst i Jönköpingslaget. Det var ju givet! Men ÅTTA-FUCKINGNOLL! OK, jag vet att jag låter som en tonåring men... ja, vad säger man.

Nej, tillbaka till LLA och uppryckning inför lördagens hemmamatch mot Djurgården. Den här matchen ska man minnas som ett lågvattenmärke! Absolut INTE GLÖMMAS BORT eller STOPPAS IN I NÅGON GARDEROB. Det här ska man minnas och komma ihåg hur MAN INTE SKA SPELA HOCKEY!

Ja, många versaler blir det! Gemenerna har tagit slut på mitt tangentbord.

En positiv sak måste jag ju nämna. Emil Kåberg har fortfarande inte varit utvisad den här säsongen.

Bryr mig inte nämnvärt hur det gick för de andra lagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0