NHL-premiären

Sitter och kollar NHL-premiären som spelas i Globen mellan Detroit och St Louis. Detroit ser något hetare ut i kväll än i onsdags - även om det var bra tempo då också. Lite kurr bl a förekommer nu vilket vi saknade häromkvällen.

Men anledningen till att jag ville skriva det här inlägget är att jag blir lite irriterad på de som producerar hockeymatcher. Jag har varit inne på det förut här i bloggen.

Varför varför varför ska vi tittare få se bilder på spelarna eller laguppställningen eller kommentatorerna när vi istället kan få se när spelarna kommer in på isen? Varför ska vi tv-tittare få gå miste om den godbiten? Jag begriper inte hur producenterna tänker!

Nej, jag får helt enkelt ta och flytta min lata och bekväma rumpa till närmaste ishall när det är dags för hockey.

Skillnaden mellan att se hockey framför tv:n jämfört med att se den live går inte att beskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0